Fundatia Policlinici Sociale Regina Maria este o organizatie non-profit care ofera asistenta medicala integrata gratuita persoanelor fara venituri si fara asigurare medicala sau cu venituri foarte mici din Bucuresti prin intermediul Policlinicii de l...
citeste mai mult

Fundatia CMU Regina Maria

Specialist marketing si comunicare Bucuresti Fundatia CMU Regina Maria

Aplica Recomanda si Castiga 100€

ai Aplicat la acest job

Specialitate: Medicina

Tip job: Full-time

Zile lucratoare: Luni Marţi Miercuri Joi Vineri

Bucuresti - Bucuresti >Anunt expirat - job inactiv

Descriere

Manager/Specialist de Marketing si Comunicare

Descrierea Jobului

Ca Manager/Specialist de Marketing si Comunicare vei juca un rol-cheie in sustinerea si implementarea strategiei de Marketing a organizatiei, prin activitati care vor include: social media management, website management, planificare si coordonare de evenimente, relatii publice, crearea de continut pentru organizatie.

Cum ne poti ajuta:

Coordonarea activitatii de Marketing, Comunicare si PR si implementarea strategiilor care sa asigure promovarea unei imagini coerente a organizatiei si care sa permita punerea in practica a strategiei generale si a viziunii de dezvoltare a organizatiei, avand in permanenta in vedere si componenta de fundraising;

Managementul brandului si al programelor Fundatiei;

Elaborare bugetului de Marketing si Comunicare;

Organizarea, monitorizarea si evaluarea campaniilor si evenimentelor Fundatiei;

Reprezentarea Fundatiei, alaturi de Directorul Executiv si de Group Pr Manager, in aparitii publice, in relatia cu mass-media, cu bloggerii, si cu partenerii din sectorul non-profit, cu partenerii corporate actuali si potentiali;

Colaborarea la organizarea de conferinte de presa, elaborarea de comunicate de presa;

Elaborarea de continut si implementarea acestuia pentru mediile offline si online (site, blog, newsletter, facebook, twitter, linkedin, youtube etc), stabilirea tipului si frecventei mesajelor publicate in mediul online;

Elaborarea de continut pe site, articole de blog, strategiilor de optimizare a siteului si de crestere de trafic pe site;

Administrarea campaniilor Adwords;

Realizarea de materiale de promovare Fundatiei (brosuri, flyere, rapoarte, pliante si alte materiale de comunicare);

Realizarea Raportului anual al Fundatiei in colaborare cu Directorul Executiv;

Intocmire statistici si rapoarte ce tin de activitatea de Marketing, Comunicare si Pr al Fundatiei;

Candidatul Ideal

Sudii superioare in Marketing;

Minimum 3-5 ani experienta intr-o pozitie de coordonare in departamente de Marketing;

Experienta in gestionarea campaniilor integrate de comunicare, ATL, si BTL;

Minim 2 ani experienta in social media management si marketing online;

Capacitatea de a organiza si coordona evenimente mari si medii;

Abilitati de comunicare verbala si in scris atat cu donatori si jurnalisti cat si reprezentanti ai diverselor institutii;

Excelente abilitati in utilizarea: Microsoft Office, Windows, Wordpress, programe de scriere de newsletter (Mailchimp, Mailagent etc);

Experienta in dezvoltarea de content pentru articole, blogpost, video;

Cunostinte de baza in operarea unui program de grafica ( Photoshop, Corel, Illustrator, InDesign, Canva), si in editare video si webdesign-nivel incepator;

Cunostinte despre SEO, Google Analitycs, Google Adwords;

Experienta in sectorul ONG reprezinta un plus;

Deschidere si dorinta de implicare in cauze sociale;

Orientat spre rezultat;

Foarte bun comunicator si facilitator in retea;

Cunoasterea unui limbi straine: min engleza;

Viziune si capacitatea de a gandi strategic pe termin lung;

Despre ONG

Fundatia Inovatii Sociale Regina Maria este o fundatie locala activa in domeniul Sanatatii si Educatiei.


Aboneaza-te la newsletter

Social