Centru de excelenta

CENTRUL MEDICAL POLICLINICO DI MONZA

Operator Call Center Bucuresti CENTRUL MEDICAL POLICLINICO DI MONZA

Aplica Recomanda si Castiga 100€

ai Aplicat la acest job

Specialitate: Medicină generală

Tip job: Full-time

Zile lucratoare: Luni Marţi Miercuri Joi Vineri

Bucuresti - Bucuresti Anunţul expira în 44 zile

Descriere

Spitalul Monza are peste 20 de ani de expertiză şi inovaţie în domeniul medical, este specializat în efectuarea de intervenții chirurgicale complexe și în asigurarea de servicii medicale integrate de înaltă performanță. Oferă servicii medicale la standarde de calitate europene şi este recunoscut pentru formarea profesională continuă a personalului medical în centre internaționale de prestigiu. 

Din punct de vedere tehnologicSpitalul Monza din București este dotat cu cea mai sofisticată și inovatoare tehnologie. Astfel, competența specialiștilor este susținută de cea mai avansată tehnologie existentă pe piață în radiologie – imagistică, neurologie, cardiologie, ecografie, monitorizare, anestezie și terapie intensivă (ATI).


OPERATOR CALL-CENTER

Profilul candidatului ideal:

- Experienta anterioara in call center - constituie avantaj experienta in domeniul medical;

- Nivel ridicat de seriozitate;

- Bune abilitati de comunicare;

- Adaptabilitate la un mediu nou;

- Cunostinte MS Office;

- Capacitate de concentrare.


Responsabilitati:

- Preluarea, gestionarea, redirectionarea apelurilor din partea pacientilor in conformitate cu procedurile agreate, atingand obiectivele calitative si cantitative stabilite;

- Informarea pacientilor/clientilor, cu privire la programul de lucru;

- Programarea sau reprogramarea pacientilor la consultatii si investigatii medicale;

- Sprijinul pacientilor prin oferirea de informatii corecte in ceea ce priveste pregatirea anterioara necesara efectuarii diferitelor investigatii medicale;

- Oferirea informatiilor cu privire la toate serviciile medicale oferite;


Program de lucru:

- in regim full-time, in ture - 8h/zi de L-V.


Beneficii:

- Pachet salarial atractiv.


Sunt invitati sa aplice candidatii care isi doresc sa se dezvolte profesional alaturi de companie pe termen lung si vad perspectiva de a lucra in cadrul unei companii stabile. De asemenea, sunt invitati sa aplice candidatii responsabili, care isi practica meseria cu pasiune si integritate profesionala.

NU trebuie sa aplice candidatii care cauta oportunitati pe termen scurt sau care nu au experienta intr-un call-center.

Aboneaza-te la newsletter

Social