Încă din anul 2010, prin deschiderea primului Centru de Excelență în Cardiologie și Radiologie Intevențională București, ne-am remarcat pe piața serviciilor medicale prin oferirea unui act medical responsabil și a unei alternative în ceea...
citeste mai mult

Centrele de Excelenta ARES

Operator Call Center Bucuresti Centrele de Excelenta ARES

Aplica Recomanda si Castiga 100€

ai Aplicat la acest job

Specialitate: Medicină generală

Tip job: Full-time

Zile lucratoare: Luni Marţi Miercuri Joi Vineri Sâmbătă

Bucuresti - Bucuresti >Anunt expirat - job inactiv

Descriere

Încă din anul 2010, prin deschiderea primului centru de excelență în cardiologie și radiologie intervențională în București, Ares s-a remarcat pe piața serviciilor medicale prin oferirea unui act medical responsabil și a unei alternative în ceea ce înseamnă medicina tradițională, asigurând tratamente minim invazive în locul tratamentelor clasice. Formată din doctori renumiți, cu o înaltă calificare medicală, dobândită atât în România cât și în străinătate, echipa medicală Ares colaborează cu cadre medicale prestigioase din țară și din afară, ce garantează calitatea actului medical.
Din octombrie 2016, Centrele de Excelență Ares sunt prezente în cadrul Spitalului Monza, și vor funcționa în strânsă colaborare cu următoarele secții: Cardiologie clinică, Chirurgie cardiovasculară (inclusiv cea pediatrică), Chirurgie vasculară, Anestezie și terapie intensivă, Electrofiziologie, Radiologie Imagistică Medicală.


OPERATOR CALL-CENTER

Profilul candidatului ideal:

- Experienta anterioara in call center - constituie avantaj experienta in domeniul medical;

- Nivel ridicat de seriozitate;

- Bune abilitati de comunicare;

- Adaptabilitate la un mediu nou;

- Cunostinte MS Office;

- Capacitate de concentrare.


Responsabilitati:

- Preluarea, gestionarea, redirectionarea apelurilor din partea pacientilor in conformitate cu procedurile agreate, atingand obiectivele calitative si cantitative stabilite;
- Informarea pacientilor/clientilor, cu privire la programul de lucru;
- Programarea sau reprogramarea pacientilor la consultatii si investigatii medicale;
- Sprijinul pacientilor prin oferirea de informatii corecte in ceea ce priveste pregatirea anterioara necesara efectuarii diferitelor investigatii medicale;
- Oferirea informatiilor cu privire la toate serviciile medicale oferite;


Program de lucru:

- 8h/zi, in ture: 08:00 - 17:00 / 12:00 - 20:00 + o sambata pe luna cu program 08:00 - 12:00.


Beneficii:

-Pachet salarial atractiv.


Sunt invitati sa aplice persoane care isi doresc sa se dezvolte profesional alaturi de companie pe termen lung si vad perspectiva de a lucra in cadrul unei companii stabile. De asemenea, sunt invitati sa aplice candidatii responsabili, care isi practica meseria cu pasiune si integritate profesionala.

NU trebuie sa aplice candidatii care cauta oportunitati pe termen scurt sau care nu au experienta intr-un call-center.


 



Aboneaza-te la newsletter