Cu o echipa de medici romani curajosi, pasionati de medicina si oameni, cu cea mai mare experienta in chirurgia moderna la nivel national, Ponderas aduce pacientilor sai servicii medicale la cele mai inalte standarde internationale. Spitalul Ponderas...
citeste mai mult

Ponderas

Front Desk Officer (Personal recepţie) Bucuresti Ponderas

Aplica Recomanda si Castiga 100€

ai Aplicat la acest job

Specialitate: Chirurgie generală

Tip job: Full-time

Zile lucratoare: Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata

Bucuresti - Bucuresti >Anunt expirat - job inactiv

Descriere

Receptionist / Operator Call Center

Descrierea jobului:

Preluare pacienti si oferirea informatiilor necesare;
Indruma pacientii catre sala de asteptare sau alte destinatii;
Anunta asistenta referitor la sosirea pacientilor in policlinica/spital;
Preia apelurile telefonice, noteaza si transmite mesajele receptionate;
Programeaza si reprogrameaza pacientii conform serviciilor solicitate si regulilor interne si ii informeaza despre pregatirea necesara pentru diverse investigatii/teste, in masura compentelor;
Urmareste timpii de asteptare pentru pacienti si pastreaza contact vizual cu acestia;
Preia si inmaneaza corespondenta catre persoanele avizate;
Citeste zilnic corespondenta electronica pentru updatarea informatiilor necesare;
Programeaza pacientii abonati/asigurati/ platitori;
Intampina pacientii, determina natura si motivul vizitei, ii informeaza referitor la servicii oferite, preturi, date de lucru a diverselor analize, investigatii, etc;
Inregistreaza si incaseaza contravaloarea serviciilor, utilizand casa de marcat conform procedurilor primite incaseaza contravaloarea serviciilor medicale,etc;
Face propuneri in vederea imbunatatirii activitatii;
La schimbul turei, transmite colegului aspectele nerezolvate precum si problemele deosebite aparute in cursul zilei;
Noteaza, informeaza si solicita ajutorul Sefului de receptie sau altor departamente, in vederea rezolvarii problemelor deosebite;
Pastreaza confidentialitatea datelor pacientilor, a salariului si a altor date privind Compania;
Respecta deciziile, procedurile si protocoalele interne;
Raspunde de acuratetea datelor pe care le introduce in calculator, pe care le transmite altor persoane (colegi/pacienti) sau pe care le noteaza pe formularele specifice;

Candidatul ideal:

Comunicare eficienta cu pacientii si colegii;
Initiativa, responsabilitate, integritate, profesionalism;
Atitudine placuta, optimista, spirit de echipa;
Capacitate de management al stresului, echilibru emotional;
Atitudine pozitiva, proactiva, implicare si angajament fata de sarcinile stabilite, flexibilitate;
Experienta de minim 6 luni intr-un post similar (de preferat in domeniul medical)

Aboneaza-te la newsletter

Social