Ce urmaresc cu adevarat angajatorii sa identifice la interviul de recrutare

Ce urmaresc cu adevarat angajatorii sa identifice la interviul de recrutare

Drumul către jobul mult dorit este de cele mai multe ori presărat cu diferite evaluari realizate de angajator cu scopul de a identifica cât mai corect existența sau inexistența unor calități în randul candidaților. Drept urmare, candidații trebuie să se asigure că modul în care se prezintă, prin intermediul CV-ului și al interviului, va sublinia punctele lor forte. Specialiștii în Resurse Umane analizează diverse caracteristici, în funcție de nevoile companiei, însă cele mai importante 5 se regăsesc pe lista majorității și determină în mare parte persoana potrivită pentru job.

Deci, ce anume caută angajatorii din domeniul medical când fac recrutarea?

1. Integritate profesională

Integritatea profesională este o calitate ideală în orice mediu de lucru, însă în cazul spitalelor și al cabinetelor medicale, aceasta este îndreptată în două direcții: către colegi și către pacienți. În ambele cazuri, trebuie să dai dovadă de devotament față de locul de muncă și corectitudine față de oamenii cu care interacționezi. Mai mult, angajatorul urmărește întotdeauna ca personalul să se identifice cu compania și să prețuiască munca pe care o face.

Cum îți poți evidenția această calitate? Vorbește despre motivația pe care ai avut-o în momentul alegerii unei cariere în domeniul medical; vei demonstra astfel că principiile și valorile pe care le ai asupra vieții te vor ajuta să dezvolți o carieră armonioasă în domeniul medical. Fii pasionat atunci când vorbești de reușitele tale și de proiectele duse la bun sfârșit.

2. Dorință de perfecționare continuă

Cu cât dai dovadă de o dorință nestăvilită de cunoaștere, cu atât angajatorul va dori să te atragă în echipa lui. Nimeni nu dorește să recruteze un medic care se consideră atotștiutor și pe care progresul tehnic și tehnologic îl va depăși într-o perioadă scurtă de timp.

Cum îți poti evidenția această calitate? Precizează cât de important este pentru tine să vii cu soluții de tratament personalizate pentru pacienții tăi și cum nu poți oferi acest lucru fără o bună și continuă pregatire. Un medic încrezator în pregătirea lui va transmite același lucru și pacienților săi.

3. Abilități de comunicare

Comunicarea eficientă stă la bazele unor pacienți fericiți și fideli pentru că este un factor critic în dezvoltarea relațiilor interumane. Este probabil cea mai importantă calitate cu ajutorul căreia poți convinge un angajator. Abilitățile de comunicare te pot ajuta să transmiți mesajele corect, să te faci plăcut cu ușurință și să coordonezi persoane din echipă pentru atingerea obiectivelor.

Cum îți poți evidenția această calitate? Explică cât de important este pentru tine ca un specialist medical să știe să comunice eficient cu pacienții și cu colegii din echipă. Dacă simți că este o zona în care te-ai putea perfecționa, menționează că te interesează să faci un curs în acest sens. Deschiderea pe care o vei afișa va fi un mare plus în fața altor candidați.

4. Grad înalt de flexibilitate

Schimbarea unui loc de muncă sau angajarea într-un nou mediu, necunoscut la început, poate avea efecte negative asupra performanței și a randamentului. Mai ales că primele 3 luni de integrare presupun un mare efort din partea echipei care te inițiază pe post și care va suporta o parte din activitățile tale până când le vei putea prelua integral. De aceea, angajatorii prețuiesc personalul medical cu grad mare de adaptabilitate.

Cum îți poți evidenția această calitate? Oferă exemplu de o situație în care compania cu care ai lucrat s-a relocat și cum ai reușit să dai randament în acea perioadă sau chiar să fii unul din pilonii de rezistență în acel proces.

5. Rigoare profesională

Rigoarea la locul de muncă denotă o bună organizare. Nimeni nu își dorește angajarea unui om care să perturbe mediul de lucru. Colegii și pacienții vor admira un medic disciplinat, riguros, care respectă protocolul de lucru, este ordonat și punctual. Un astfel de specialist va fi dat exemplu în fața echipei.

Cum îți poți evidenția aceasta calitate? Oferă exemple prin care să reiasă că ești o persoană ordonată, acasă și la locul de muncă. În plus, fă tot posibilul să nu întârzii la interviul de angajare!

Cele cinci atribute au menirea să îți traseze în linii mari profilul. Procesele de recrutare vor urmări întotdeana ca personalitatea unui viitor angajat să se înscrie într-un șablon predefinit, cu o foarte mică marjă de eroare.

În curând, pe MEDIjobs vei putea să îți realizezi singur profilul și să îți analizezi punctele forte prin completarea Testului de Personalitate.

Despre Autor

Catrinel Hagivreta

Facebook Comment